söndag 6 oktober 2019

September 2019

En månad full av överraskningar, en del besvikelser och en del med enorm glädje. Besvikelsen har jag redan skrivit om, Linjeloppet på VM. Eftersom jag redan skrivit om VM och Mastercupen så går jag över till det andra och mera roande saker. Under sommaren så tittade jag, Annika och flickorna i Flogned på Sunes sommar. Där fanns det saker som tjejerna tydligen la på minnet. Så när jag fyllde år i mitten av månaden så fick jag ett stort fint paket av tjejerna. Dom tittade spänt på när jag öppnade paketet som var inslaget i flera lager. Tillslut fick jag upp paketet som innehöll en..??? POTATIS, en potatis som de ritat en glad mun ögon och näsa på. När jag tyst tittar på potatisen så säger Lin med ett jätteskratt, farfar...det är Sunes potatis. Hahahaha.....Ja vad säger man??
På jobbet hade det också jobbats i skymundan. Trappan upp till kontoret hade pyntats och fick en stor kransekake av arbetskamraterna.
Träningsmässigt har det däremot varit mycket lugnare. Fjorton aktiviteter och totalt bara 22 timmar och 57 mil. Det är kanske fel att kalla det för träning eftersom det inte har handlat om något annat än att riktigt njuta av cykelrundor. Inte undra på att man känner sig som en dräktig anakonda som just svalt en gnu eller antilop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar