fredag 6 september 2019

Vecka 36

Den här veckan har det inte varit mycket aktivitet. Jag har istället fått försöka bota förkylningen och laga cyklar. Tempocykeln var det bara tvätt och lite service, men linjecykeln var värre. Här krävdes det några timmars pyssel för att få den att fungera igen, och nu är det bara framhjulet kvar att fixa. Karlstad Cykel & Sportcenter kommer att fixa den delen. Vore skönt att få till ett träningspass innan helgen i alla fall.
Tisdag och onsdag regnade och åskade det en hel del, dessutom så var det fullt upp med att fixa ihop utrustningen igen efter VM. Torsdag(igår) kom jag äntligen ut på cykeln igen. Det blev en runda runt Köla på Tarmacen. Det är tur att jag har kvar det cykeln så att man har något att cykla på. Det blev inte något speciell träning utan jag bara cyklade på. När jag försökte att trycka på så fanns det inte så mycket power i kroppen. Men nu går ju säsongen mot sitt slut så det kanske inte är så mycket mera att hurra för egentligen. I dag reser jag och Annika till Värnamo för finalen i Master-cup vilket är säsongsavslutningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar